Monday, April 28, 2014

Tack till muscle.se

Jippi!
Nu har bilderna från Sweden GP kommit upp på muscle.se
Såklart finns bilder på alla vackra tjejer som deltog!...och fler bilder på mig...
Så gå gärna in och kika i bildgalleriet ;-)

Men här på bloggen får ni nöja er med bara några av bilderna ;-)...


Förbedömningen;







T-walken i finalronden;








Föredömmningen;

First callout;


Prisceremonin;
De 6 finalisterna;


Även denna gång vill jag tack muscle.se för superfina bilder!
Det är en ära att få figurera i deras bildgalleri.

Jag har just varit och kört ett ryggpass på sprortlife ikväll...
Men slutade med att jag bröt av en nagel mitt på, och började blöda... Så då lixom dog motivationen litegrann... Nåväl, jag var nästan klar med passet ändå ;-P...
Haha... Så kan det gå.

Nu dusch, och sedan läggdax.
Jobb imorgon, sedan ska jag hämta min underbara son <3

Godnatt bloggisar!
PoK/ Trasdockan 








No comments: