Wednesday, April 23, 2014

Last prep has started...

Wow alltså! Idag blir en sån där dag när jag är sådär effektiv!

Jag har varit på gymmet och tränat, en "all-over-body-workout" fick det bli :-)
(Sista Cardion sparar jag till ikväll ;-)

Fick också gjort sista poseringsträningen innan lördag! Och det käns riktigt bra! :-D


Dessutom är jag redig och tvättar hela dagen, har varit hos pappa en sväng nu i eftermiddag också, så han bytte däck på min bil.
Åkte in till stan för att pumpa i lite luft i dem efteråt, och då passade jag på att göra trippen jag har längtat efter, till affären jag har undvikit de senaste 5 månaderna ;-)...
Hemmakväll!
På lördagkväll är det Ragdoll som frossar i smågodis, första gången på väääldigt länge!

Haha... Strax över 2 kg!!!  :-O... 
Och då fick man en film på köpet... Valde en till Tor.
Hehe, se där ja!
Undrar hur lång..., eller kort, tid det tar för mig att äta upp allt det godiset!?!?! :-/


Nu ska jag dammsuga och städa lite i väntan på att de sista maskinerna tvätt blir färdiga, och jag ska åka och hämta min skatt :-) <3

Ska förbi affären också och införskaffa de proviant jag ska ha backstage på lördag...riskakor, banan, jordnötssmör, nutella och annat kolhydratsrikt som går raka vägen ut i blodet och höjer energin :-P...
Älskar dessa "dagarna-innan-tävling-förberedelserna" :-D

PoK/ Trasdockan


No comments: