Friday, April 11, 2014

Fabulous Friday!

Godmorgon bloggisar!

Idag känner jag att jag vill starta dagen med ett motiverande blogginlägg till alla Er bloggisar!

Alla har vi vår egna personliga resa framför oss när vi tar ett beslut att förändra något i våra liv, att uppfylla våra drömmar...

En resa som kräver en hel del, men också ger så mycket mer tillbaka!

En resa som;
~Kräver tid, men ger tålamod.
~Kräver tålamod, men ger resultat.
~Kräver hängivenhet, men ger trygghet.
~Kräver uppoffringar, men ger valmöjligheter.
~Kräver struktur, men ger kontroll och rutin.
~Kräver målmedvetenhet och diciplin, men ger tillfredställelse...

Tack vare min blogg kan jag se tillbaka på mitt liv sedan några år...
Det är guld värt idag!
Att se vart jag var, se vart jag är, och drömma om min framtid...

5 år mellan bilderna...
...och här sitter jag en fredagsmorgon, 15 dagar ut från mitt livs 2a fitnesstävling ;-)..

Får mig att fundera på var jag är om ytterligare 5 år ;-)...



Ge aldrig upp dina drömmar!

Godmorgon bloggpeeps! :-)
PoK/ Trasdockan

2 comments:

AF said...

Shit så skulle man se ut, har inte den karaktären :-(

Linda said...

Så länge man har karaktär nog att vara stolt och tycka om sig själv och vad man står för AF :-)
Alla är fina på sitt eget vis.
Tack för din kommentar!