Monday, April 7, 2014

Det blir en tävling till!

Ok!, kanske har ni bloggisar kunnat läsa mellan raderna här på bloggen?
Kanske har ni förstått att jag fortfarande håller mig till dieten?

JA!, det blir en tävling till! :-)
Den 26 april hålls BMR Sweden Grand Prix i Malmö och jag kommer att delta!

Beslutet tog jag förra måndagen, som de säger; "If you fall off the horse, get right back up"...

Jag är i god form, och med 4 veckor mellan tävlingarna hinner jag åstadkomma de förändringar som jag är medveten om att min fysiks brister var på Battle of Scandinavia.
Jag behöver lägga på mig ett par kilo fett, för att mjukna och bli aningens rundare i min form.


Todays morningshspe!

Så nu vet ni bloggisar :-)


2 comments:

Anonymous said...

Hej!

Du är i en sådan fin form! helt galet att du inte kom till final, men som du själv skriver så är det ju lite mjukare värden i Bikini :)
Hur kunde du komma ifrom så snabbt, bara ett par veckor från dec-januari? Hur lågt låg du på din diet och hur mycket cardiopass körde du? Hade varit jätteintressant att få veta :)
Stort lycka till på BMR!!!

/Johanna

Linda said...

Hej Johanna, tack för din kommentar.
Att jag kom i form på bara 5 veckor har antagligen med min grundförbränning att göra.
Jag körde endast 20-30 min cardio om dagen, vilket jag ändå fick sluta med för att bromsa min viktnedgång.
Jag har under hela dieten igenom legat på 2000 kcal, så absolut inte lågt, som många verkar tro.
Alla är vi ju olika :-)

Ha det gott// Linda