Tuesday, April 1, 2014

Taking My son and brother out for dinner

Godkväll bloggisar!

Jag hade lovat Tor att vi skulle hitta på något extra mysigt idag när han kom till mig.
Han skötte sig så bra och var toppenredig i lördags när han var i Alingsås och tittade på mig ;-)

Jag planerade in att vi skulle gå på restaurang idag, det var så längesedan, och han har länge viljat ha pizza.

Dessutom ringde jag min bror och frågade om jag inte kunde få bjuda med honom.
Jag har ju inte haft tid att umgås med honom så mycket den sista tiden, och hade lite dåligt samvete för det. Dessutom var även han med i Alingsås och visade sitt stöd!

Så tillsammans med min son och bror åt vi en god middag på Restaurang Milano ikväll!
Mysigt avslut på min 1,5 veckas semester.
(Imorgon jobbar jag igen ;-)



Taking My son out for dinner tonight!

Middag på Milano!
Tor fick sin efterlängtade pizza

Min bror som stöd i publiken i lördags ;-D


Hoppas ni har en bra kväll bloggisar!
PoK/ Trasdockan 


No comments: