Thursday, April 18, 2013

Tack Lidköpings kommun!

Hej bloggen.
Ikväll har denna mamman varit ute på partaj!

ALLA anställda i Lidköpings kommun har under 2 kvällar haft möjlighet att gå på årets personalfest som arrangerades i Sparbanken Lidköping arena.

Det har bjudits på mingel, buffé, kaffe och panacotta, och underhållning i form av isskulptering, eldshow och Lena Philipsson på scen :-), OCH såklart trevlig sällskap av arbetskollegorna :-)...
Jag måste bara säga, TACK till Lidköpings kommun som arbetsgivare, för denna storslagna personalfest som vi blivit bjudna på!

Nu är jag hemma hos mina godingar. Skatten sover och min stora Goding välkomnar mig hem med kaffe.
De har ätit Dannes köttfärssås, lekt med lera och kurragömma, sett "halv åtta hos mig", och läst godnattsaga.
Det glädjer mig att de har så mysigt tillsammans, att det går så bra när de är själva hemma, och att de får möjlighet att lära känna varann bättre :-).
Tack Mina godingar för ni finns i mitt liv!

PoK nu bloggen!
// Trasdockan



No comments: