Wednesday, April 17, 2013

Godmorgon bloggen!

Jag har visst en skatt som är uppe tidigt idag :-) Och efter en mysstund i sängen så har vi nu flyttat oss till teven och ser på Disney junior innan frukost. Det är verkligen en morgonstund med guld i mund, eftersom solen skiner så härligt in genom fönstren.

Det blir en fullspäckad dag med dagis och häng med mormor för Tors del, fikastund med Moa och sedan jobb för mig.
Jag tar vilodag från träningen idag, och med träningsvärk i ben och ass sedan igår, så känner jag mig nöjd med det.
Tar en Power Walk på min rast idag ist ;-)

Nu!, dax för kaffe för denna maman.
Hoppas Ni bloggisar får en bra dag!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Michaela said...

Finns inget bättre än träningsvärk.
Lite som lön för bra utfört arbete ;)

Linda said...

Precis så Micaela :-) tack för du tittade in här på bloggen. / Linda