Thursday, April 25, 2013

Legs & Ass-workout

Vem känner inte igen sig i gymmet av detta dilemma ;-)...
En del övningar älskar man...och en del övningar, tycker man mindre om.
Då är det ju viktigt att minnas; "Inget ont som inte har något gott med sig" ;-)

Jag tycker att det är viktigt att variera övningarna, för att få så mycket som möjligt ut av varje muskelgrupp, då är det oudvikligt att tycka att ALLA övningar är roliga. Dock så ÄR ALLA övningar, BRA övningar!

Denna övning för rumpan, är en av mina favoritövningar de dagar jag kör Ben och Rumpa.
Egenkomponerad ;-)
Squeeeze! :-P



Utfall däremot...
De är så BRA för både lår och rumpa, MEN jag måste bara tvinga mig att göra dem, för jag tycker inte att det är en rolig övning =(
Nåväl, alla övningar kan ju inte vara favoriter ;-)

No comments: