Sunday, April 14, 2013

Dagsform/ Utgångsform

Jösses!
Det var inte särskilt kul att ta bilder och se hur kroppen ser ut just idag! (Svullen och dan i och med ökat kolhydrat-intag).
Men eftersom jag börjar min resa nu så vill jag inte heller missa just början.
Det är viktigt att se sig själv, mer än i bara spegeln. Så jag ser var jag behöver jobba med, och som motivation sedan när jag väl ser vilka framsteg jag kommer göra :-)

Eftersom jag har valt att dela med mig av min resa här på bloggen, (dels för Er läsares skull, men mest för min egna), eftersom jag vill ha möjlighet att gå tillbaka och se hur tankar och och reflektioner har artat sig under resan, så kommer jag också dela med mig av bilder.

Här kommer några bilder på min dagsform, och även utgångsform vill jag kalla dem.

There's A loooong way to go... (Avlägset mål)





2 comments:

Lena Askerlund said...

Ja, du har en bit kvar om man jämför med Camilla Öhman(hette hon väl?) men jag tycker du är såå fiiin ändå. Samtidigt tycker jag du gör rätt i att ta chansen och prova något du haft tankar om länge. Stöttar dej till 100 och önskar dig Lycka till!

Linda said...

Tack mami! :-)