Friday, April 12, 2013

Respons!

Tänk vad respons från en av sina idoler kan göra för humöret, verklighetskännande, och motivationen.

Igår lämnade jag en kommentar på Camilla Öhmans blogg, eftersom jag har förhoppningar om att få anlita henne som coach inför min tävling.
Och hon har svarat :-D
Nu ska jag kontakta henne och ställa lite frågor etc vad gäller just coaching. Och om jag har tur så har hon möjlighet att coacha mig när det väl blir dax för det ;-).

Hon är själv erfaren av att tävla i just BF, hon är lång, (liksom jag), och har tävlat i långa klassen, och mycket kunnig inom området. Precis vad jag som nybörjare behöver.

Kan ju alltid hoppas att jag är ute i god tid eftersom jag vet att hon är en eftertraktad
Coach.

Camilla Öhman,
när hon tävlade och vann Battle of Scandinavia 2010

No comments: