Thursday, April 25, 2013

Stay strong!

Alla människor måste kämpa SJÄLVA för SINA egna mål!
Alla har vi väl någongång strävat efter att uppnå ett mål här i livet.
Då vet ni säkert vad jag talar om när jag säger att det tyvärr är vanligare med människor, i din omgivning, som försöker föra över sina egna tvivel och negativa tankar på dig, än med människor som visar stöttning redan från början på din resa.

*Tro på dig själv, DU är din bästa och mest Sanna motivation!
*Omge dig med människor som TROR på dig, och som känner dig!
*Håll negativa energitjuvar på behörigt avstånd, och om det behövs, säg ifrån! Du behöver dem ändå inte.
*Ingen ska få sätta sig på dig!

Till Er, mina bloggisar vill jag med denna bilden bara säga;

2 comments:

Lena Askerlund said...

Japp...så är det. Kör bara Linda, kör!

Linda said...

Det är precis vad jag tänker göra :-)