Wednesday, April 10, 2013

Diffusa känslor

Hej bloggen.
Idag känns hela jag i ofas :-/
Som tur är har jag jobbat för att distrahera mina tankar.

Min kropp är mörbultad efter hårda och intensiva träningspass, och mitt huvud är segt, trött och allmänt obehagligt diffust, efter att de 2 senaste nätterna har varit varandras motsatser, mycket märkliga på var sitt håll...hmmm.

Jag ville gå och träna idag, men beslutade att en PW ute i eftermiddagen, och tillsammans med Tor, (som cyklade), fick räcka för idag, så får jag ta styrka imorgon.

Jag känner mig trött ikväll.
Vill bara rymma in i någon annan värld och försöka känna trygghet, men vågar inte gå och lägga mig av rädsla för ännu en märklig och mer utmattande än utvikande sömn.

Jag drunknar in i min "sex and the city-box", och hoppas att dagen imorgon blir bättre.

Have FAB!
/Trasdockan





No comments: