Tuesday, April 12, 2011

Nyhet på Korpen!

Wohoo!!...Nu kan jag inte hålla inne med Korpens nyhet längre. From 1 maj, sätter vårat försommarschema igång, och på onsdagar 16.30 ligger våran nya satsning Pilates!...Gissa vem som håller i klassen!?...;-)...Det gör jag!!! Det ska verkligen bli skoj att utvecklas inom Pilatesen, och det är därför som jag jobbar stenhårt med mitt ihopsatta Pilatespass nu...så jag lär mig alla rutiner innan jag ska lära UT... Jag lixom övar på att prata, andas och röra mig samtidigt ;-)... Sedan hoppas jag givetvis att lära mig mer på utbildningen i Juni, men också upptäcka nya härligheter med pilatesen längst med "vägen" och tiden... Vi på Korpen hoppas att Pilates verkligen ska vara något som intresserar motionärerna, det är nog dock någonting som kommer märkas mer i höst isf...Men skönt att komma igång med klasserna redan nu tyckar jag =)...

No comments: