Tuesday, April 26, 2011

Mycket MC blir det...

"Riskettan" igårförmiddag

Bilden är hämtad från lidkopingsnytt.nu och artiklen "Ett annorlunda vårtecken".

;-)...


Som jag har skrivit i bloggen förut, så är det mycket just nu.

I Påsk har jag såklart jobbat och igår förmiddag spenderade jag på körskolan tillsammans med andra blivande MC-förare då vi gick kursen som kallas "Riskettan".

Tyvärr inte så mycket påsktid tillsammans med mina killar här hemma med andra ord =(...

Idag har jag haft min andra MC-lektion, och vi drog till manöverbanan, där jag nu inser att jag kommer behöva spendera MYCKET tid tillsammans med min pappa och bara nöta dessa manövreringar. Det käns som det är lång väg att gå, ("åka";-), tills jag står där med körkortet i handen, men samtidigt SÅ skoj =)...I Love it!!

Pilatesen sätter igång nästa vecka och det ska bli skoj =), jag hoppas få möjlighet att "öva" på mitt pass i gruppträningssalen några tillfällen till, innan premiären nästa onsdag ;-)...

No comments: