Wednesday, April 27, 2011

Manöverbanan idag

Jojo, idag bar det av tidigt i morses efter dagislämning, hem till pappa och iväg till manöverbanan för träning på både lågfartsbanan och högfartsbanan...
Vi fick väl ca 1,5 timme där innan en instruktör med elev kom, och då måste ju vi som "privatister" lämna...vilken inte gjorde så mycket. Jag var trött i både huvud, kropp och vänsterhand, efter all krypkörning. Det tar mycket på krafterna att vara så fokuserad som man ju är vi övningskörning, jag känner igen känslan även från när jag övningskörde med bil i början...

Vi åkte dock en sväng ner till hamnen och körde lite runt på småvägarna för att träna plaseringar, men som sagt jag var trött och tålamodet blev mindre bra, så vi åkte hem och hann ta en kopp kaffe och glass innan jag åkte för att hämta Tor på dagis igen.

Jag känner mig så långt borta från körkortet att jag har svårt att säga att jag känner mig nöjd med dagens träning, däremot är jag nöjd att jag lyckades manövrera lågfartsbanan och krypkörningen väldans bra vid några tillfällen =D...
Imorgon tar jag och pappa nya tag och ger oss iväg en sväng på eftermiddag, och Tor ska få vara hemma hos pappa med Anne-Li...Han kommer säkert villja bada ;-)...



"Cooling" ;-)...
(I högfartsbanan)





Pappa ville prova frambromsen på min MC...och låste den...;-)



No comments: