Tuesday, April 5, 2011

Jag älskar dig...

Känslorna flödar ur Tor...

Min lille kille är en människa med äkta känslor och han visar dem tydligt...frustration, och ilska...lika väl som värme, kärlek och trygghet

Han har en flicka på dagis, Märta, som han pratar om så kärt..."älka Mätta", säger han...

...och ikväll när jag la ner honom i sin säng, så tittade han mig i ögonen och sa "Já älka dig"...

*Värme* i mitt hjärta!!!, säger jag bara...

...och JAG ÄLSKAR DIG, min lille plutt!



Glad kille på väg till Café Grace i måndags =)...

2 comments:

vbf said...

Dom är så härliga dom små liven.
Jag glommer aldrig när Harry var 4 och såg mig i klänningen jag skulle ha på mig när vi "gifte om oss" i Gretna Green. Han fick stora ogon och sa "you look like beautiful, mummy".
Vi kanske hor av oss i helgen. Jag får ju besok av Prinsessan av Orslosa.
Kram

Linda said...

Ja, jag kan förstå att det är ett minnesvärt ögoblick =)...Ni är välkommna att höra av er...jag har själv försökt att nå henne...Busy girl, det där ;-)...Pussa och krama henne från mig också!