Tuesday, April 12, 2011

Hur mår jag egentligen???...

Hmm, funderar lite på vad som händer med mig just nu egentligen...Jag är extremt trött vissa dagar, nästan apatisk ibland, glömmer saker...(ovesäntligt som mer viktiga),
(Igår till exempel så hade jag helt glömt av utvecklinbgssamtalet på dagis, de ringde och frågade vart jag var när klockan var 14.20...skulle varit där 14.15...inte ens då kopplade jag, utan sa bara att "Tor ska inte vara på dagis idag"...KNASIGT)...och INTE likt mig!!!
Käns lixom som att allt i mitt liv just nu är live övermäktigt, och okontrollerbart...

Inatt har jag drömt helt sjuka drömmar.
Först drömmde jag en fruktansvärd mardröm, så jag knappt vågade somna om, utan fick väcka M och berätta att jag inte kunde sova...(Vad det nu skulle göra för nytta, han sov ju vidare ;-)...
och när jag väl somnat om, så vaknade jag i morses och drömmde ännu en mardröm som var så sorglig så jag storgrät...kudden var helt fuktig av tårar...

De senaste veckorna har varit lite ostabila och knepiga...skulle gissa på att det är det snabba väderomslaget som ju faktiskt har en del med min sinnesstämmning att göra...Innan jag fick barn så har jag ju alltid drabbats av lite av en "vårdeprition"varje år...visserlig så har jag sluppit de senatse två åren, men jag tror att det är just var jag har just nu...

Men...så finns ju stunder då allt käns underbart också...och jag vet ju att det är de stunderna som är verkligheten ;-)...

No comments: