Tuesday, April 19, 2011

Mc-åk och fikadate!

Hej bloggen!

Imorgon ska jag ta min första MC-lektion på trafikskolan, och idag åkte jag och pappa en "uppvärmingssväng" upp på Kinekulle.

Det var urhärligt, (och välbehövligt), att köra lite idag och nu känner jag mig taggad för lektionen i morgon, om än något nervös ;-)...

Nu har Tor just vaknat och ätit välling till mellanmål...(Han skulle promt ha "Lele")
Vi ska strax ge oss in till stan där jag har fikadate med Thess och Jess, (mina skockersmulor), och Tor får följa med ;-)



Min Suzuki, "Affen" och Jag vid utkikspaltsen på Kinekulle i förmiddags.

5 comments:

IdA said...

Lycka till im,det kommer gå prima skinka =) Kramar!!

Linda said...

Tack ska du ha. Det behövde jag höra =)...Ska bli skoj. Kram!

Sofia said...

Vad tuff du är, kommer klara det galant!
Själv fick jag infall och tog mitt mc-kort för 6år sedan. Kul att ha faktiskt, även om jag inte använt det sen dess...

Kram från Väla

Linda said...

Åh, vad kul Sofia att du har MC-kort =)...Då kan vi Kalla oss "RoadMamas" och dra up på Mc-utflykter...Haha...Så vi får användning för MC-korten, menar jag ;-)

Linda said...

...Och grattis föresten, hörde ju att ni fick en liten pojke =D...*All lycka till er Familjen*