Monday, April 11, 2011

Allt från vårväder och jobb till 50åring, på en helg...;-)

Härliga vårväder!!!... Jag glädjer mig så att våren äntligen är här, och att vi har fått njuta av både vårsol och vårvärme i helgen. Särskillt till de som har varit lediga =)... Men det går ju faktiskt lättare att jobba också..., för oss som har gjort det ;-)


Igår, på mina lediga timmar, var jag, M, Tor och min bror Linus hemma hos min pappa, för att gratulera honom. Han fyller 50 år idag! =) Grattis Pappa!

Pappa fick ett presentkort för 2 personer på "En skön dag", på Lundsbrunns Kurort...kanske inte precis vad han vill ha...men snarare något han behöver kanske?...;-)


Vi fikade smörgåstårta och Tor passade också på att ta sig ett långt bad i morfars badkar med bubblor ;-), sedan ut och åka med morfar i grävskopan...=o...


No comments: