Tuesday, April 5, 2011

Dagen kom ikapp sig...

Ööhhh, jag sov 3 timmar i förmiddags när Tor var på dagis!!!...3 timmar!, vad kom tröttheten ifrån??? Jag sov djupt dessutom...och de gånger jag somnar djupt under dagen, så vaknar jag alltid med ett fruktansvärt illamående...Fysingen alltså. Vad har hänt med mig??? När jag vaknade kändes hela dagen upp och ner... Eftersom jag hämtade Tor klockan 12 idag, så sov han ju hemma, så jag fick ändå ca 2 timmar medans han sov, att duscha, baka och förbereda för lite mysbesök av Helene, och hennes som Andreas som har varit hos oss i eftermiddag. Jag och Helene har pratat om allt mellan himmel och jord, och Tor har fått en ny kompis. Andreas är 7 år, men åh, som dom har lekt, både inomhus och utomhus tillsammans =). De verkade komma riktigt bra överens =). Tack fina Helene och Andreas för ert sällskap i eftermiddag! Helmysigt! Det var tur att vi fick lite besök i eftermiddag..då kom dagen ikspp sig lite käns det som, och nu ser jag fram emot en mysig kväll med mina killar här hemma!

No comments: