Wednesday, April 20, 2011

Fabulous day, Fabulous sun and FABulous friends!

Åh vad livet käns underbart!!!
Jag är jättetrött nu efter mat och läggning av Tor, dagen har varit intensiv, men ack så underbar!

Härligt väder, underbar träning, fantastiska vänner och som pricket över i:et, så har jag avklarat min första MC-lektion, och det gick faktiskt riktigt bra =)...

Vi hade en urmysig eftermiddag hos Moa och barnen på Kållandsö där vi fikade och sedsan gick ut i härliga vädret och lekte. Jag och Moa pratade som vanligt på om allt mellan himmel och jord, och jag måste bara säga: Moa, Du är en fantastisk människa, mamma, och vän! Jag är glad att jag har dig i mitt liv =)

Min första MC-lektion gick bra, men jag var superduper nervös, och när körläraren sa att hans MC var trasig för tillfället och att han skulle åka MED mig på motorcykeln..., då höll jag på att nästan börja gråta och fick en mindra panikartad inre reaktion. Det visade sig dock att det gick hur bra som helst, men nervoritet och spänning sätter sina spår och nu efter lektionen, när allt har släppt en aning, så är jag givetvis jättetrött i huvudet...

Det blir iaf "Blue Bloods" på TV nu och sedan sängen. I morgon väntar en mysig dag med besök på badhuset med Tor...och svärmor =)...




Isa och Tor idag!





1 comment:

Moa said...

Tack Linda! Vad gullig du är =) Desamma =D