Saturday, June 5, 2010

Jobbar, och gym...

Jag har jobbat 3 kvällar i rad nu, och har 2 kvällar, (helgen), kvar.
Igår när jag kom hem igårkväll gick jag raka vägen och lade mig, och somnade snabbt...
Det tar på krafterna att vara med Tor på dagis på dagarna, och direkt åka och jobba efteråt...tur att det bara var 1 vecka det gällde ;-)

Igår fick jag hoppa in och jobba för en annan personal.
Tyvärr innebar detta att jag missade After work-träffen med Korpengänget som jag hade sett fram emot SÅ MYCKET...
Det skulle bli så kul att träffa de andra instruktörerna och personalen på gymmet, lära känna dem...
Det blir såklart fles afterwork-träffar, och tills dess får jag lära känna dem när jag är på gymmet...Nästa helg ska jag ju gå utblidningen och förhoppningsvis kommer mina spinningpass igång så snart som möjligt efter det ;-)...Ska bli så väldans kul!

Nu ska vi gå ut i trädgården en sväng, sedan ska jag åka till gymmet för ett spin/core-pass och som sagt blir det jobb ikväll...Härligt att vädret är så vackert också!
PoK/ Trasdockan

No comments: