Sunday, June 27, 2010

Sommar, sommar, sommar!

Det är verkligen sommar nu...och det käns underbart. Jag tror att många njuter extra mycket av sommarvärmen i år, efter det tunga och långa vintern...

Igår, på midsommardagen, var vi bjudna till min mamma på lunch/ middag, och fika. Det blev en promenad och lek på lekplatsen, ( bakom där vi bodde förut), och vi hade en härlig eftermiddag.

Idag har vi varit hos Ms föräldrar där vi också bjöds på lunch, och fika. Tor fick bada i sin nya pool, som har har fått av farmor, och han riktigt njuter av livet, det syns så väl på honom =)...

Nu ska jag snart ge mig iväg till gymmet, och hoppas på att spinningsalen är ledig så jag kan köra igenom mitt pass en gång till...Jag känner mig väl förberedd inför onsdag, men man kan aldrig vara FÖR förberedd ;-)...Dessutom är det ju SÅ KUL!

Tor har en trehjuling hos mormor...
Samma trehjuling som jag och min bror en gång i tiden cyklade på ;-)...

HAVE FAB!

No comments: