Saturday, June 26, 2010

Busy life!

Hallojsan bloggen!
Som vanligt nu för tiden så får bloggen stå åt sidan för massa andra spännande saker som händer i livet just nu...och att vädret har varit underbart för det mesta, den senaste tiden gör ju såklart att det är utomhus vi spenderar våran lediga tid.

Från om med vecka s26 som ju startar nu på måndag så kommer jag ha spinningpass på Korpen varje onsdag klockan 17.00 under sommaren. Jag är superstolt över mig själv som faktiskt följde min dröm om att bli spinninginstruktör, och jag känner mig jätteförväntansfull inför onsdag...ska bara låna spinningsalen och köra igenom mitt pass själv nån mer gång innan onsdag...jag hoppas att det kommer någon eller några...(många tränar ju utomhus på sommaren).

Tor går ju numera på dagis de tider som jag och M jobbar samtidigt, det handlar om 2-3 dagar i veckan, och om jag jobbar kväll så lämnar jag ju honom på eftermiddagen. Han trivs jättebra och tydligen så har han haft väldigt lätt att anpassa sig och ta in rutinerna. Det käns underbart att han har det så bra =)

På mitt jobb fungerar det jättebra. Jag älskar att åka dit, och jag känner mig alltid glad när jag går därifrån...

Jag har dessutom varit ute och övningskört lite MC i veckan. Jag äger faktiskt min egna, (för er som inte visste), och i onsdags var det jag och min pappa som hoppade upp på våra hojar och tog en tur till Skövde för att besiktiga min "Affe". Han gick igenom utan anmärkning och förhoppnongsvis blir det måga fler utflyckter detta året, eftersom de senaste 2 sommrarna inte har blivit någon alls =(...Men nu så...=)

Livet är alltså busy, busy just nu, men jag njuter...åh, vad jag njuter...min livs bästa tid (hittills), är NU!...

Nu är det dags för mig och fam iljen att ge oss av till min mamma för att äta midsommardagsluch/middag.
Have FAB!


Jag igår, på midsommarafton.

4 comments:

vbf said...

Oj, jag visste inte att du hade
MC-kort. Vad har du for hoj? kram

Linda said...

MC-kortet står fortfarande på todo-listan, men jag övningskör ju med pappa...det är därför som han måste åka efter på sin egna hoj ;-)...
Jag har ju den Suzukin som pappa köpte till mig 2007, don´t you remeber?...den hänger kvar än =)...

vbf said...

Ja just det, lockbetet for att komma hem, eller hur var det nu????.....
Se till att skaffa en HD. Du har ju dom rätta kontakterna.
Puss, puss, kram

Linda said...

Haha, ne HDn får nog vara, men lite snygga MCkläder ska man väl kunna införskaffa sig när tillfälle ges ;-)...