Tuesday, June 1, 2010

Inskolning dag 1

Mot dagisåren!

Idag den 1/6 2010, så har Tor gjort sin första dag på dagis...eller förmiddag iaf ;-).

Tor var mycket nyfiken och framåt, och innan jag ens hade fått av mig mina skor så hade jag blivit lämnad kvar i dörren och Tor var på gång in till kuddrummet...det här med dagis kommer inte bli några problem för honom/ oss.

Vi har 3 dagar kvar denna veckan innan vi tar nästa steg, nästa vecka och lämnar honom för några timmar åt gången...

Jag är så glad att fröknarna och de andra barnen verkar trivas så bra, då kommer säkert Tor också att göra det.

Det var en trött Tor som försökte få i sig lite lunch innan vi skulle åka hem. Men åh så nöjd han verkade när han gick där på dagisgården med ryggsäck på ryggen och var på väg till bilen =)...

Kom nu mamma...Dagis väntar!

Så..., det här är mina nya trakter...
Stora killen!
Mycket nya saker att leka med...
...och undersöka.

Dags att gå hem...en trött men nöjd kille i dörren...

Mycket tröttsamt med så mycket nya intryck på en gång...
Skönt att sova lite väl hemma.

2 comments:

Ida said...

Han verkar trivas som fisken i vattnet godingen,skönt!! Men blir nästan tårögd dom blir ju stora så snabbt!! Kram!

Linda said...

Ja han trivdes så gott =)...
Stora blir dem, och särskillt när man ser dem med de större barnen. Tor började redan att se upp till de andra och göra som de gjorde...
Det blir kul för dom att komma ut på lite egna äventyr..., utan oss =S...