Friday, June 4, 2010

Tjatar om denna inskolning...och så lite jobb på det

Sista inskolningsdagen är här...iaf sista dagen som jag planeras vara med...och M kommer en sväng idag också för att se hur Tor kommer att få det =).
Nästa vecka ska Tor prova på att vara på dagis utam mig eller M...och antagligen så kommer det gå jättebra.
Jag är medveten om att bloggen just nu existerar i inskolningstjat...men jag bara måste bearbeta...

I kväll blir det jobb...igen, tredje kvällen på raken nu...och sedan är det bara 2 kvällar kvar...ledig på måndag ;-)...
Jag måste erkänna att jag tycker det har känts lite jobbig att först vara med på dagis i flera timmar, och sedan diekt åka vidare till jobbet för ett arbetspass, i flera dagar nu...
De mesta av hemmets to dos har fått ligga på hylla i veckan, men på söndagförmiddag ska jag nog hinna klämma in lite städning och nyttogöra ;-)...

Ha en FABulous dag!
PoK/ Trasdockan

No comments: