Wednesday, June 16, 2010

Kanske skulle skriva några rader igen då ;-)...

Snacka om att det är "full rulle" i mitt liv just nu. Familjelivet, jobbet och träningen omlappar varandra och dessutom verkar jag ha åkt på någon slags känslighet för pollen, vilket jag aldrig annars har haft ont av...kan också vara i kombination med en lättare förkyldning. Nåväl, nog om den saken.

Jag vill bara nämna här på bloggen att jag dessutom gick spinningledarutbildningen i söndags, så nu väntar jag på att sommarschemat från gymmet ska komma i brevlådan, där det står vilka pass som jag har blivit tilldelad =)...Yihoo!

Det var väldigt skönt att ha en HELT ledig dag, utan några som helst planer, igår, då jag och Tor bara var hemma i trädgården och njöt av det fina vädret.

När M kom hem var jag och mina grabbar iväg till EM-möbler här i stan för att hadla upp vårat tillgodokvitto som vi fick i kompensation för allt krångel med soffan, (om ni minns att jag skrev lite om det).
Det var en summa som motsvarade ca 15% av vad soffan kostade och vi fick faktiskt en del fina grejer med oss hem, både sådant som vi redan hade siktat in oss på sedan länge, och lite fina inredningsprylar.

Väl hemma bestämde vi oss för att njuta ordentligt av våran, (bland få nu för tiden), familjekväll så vi tände grillen och satt sedan på verandan och myste...

Idag kommer också bli en bra dag. I eftermiddag får jag och Tor besök av Moa och hennes fina töser, och ikväll är det jag och min mamma som åker till Skövde för att se på SATC 2!...
...Som sagt, det blir en bra dag!...

Mina grillmästare...

1 comment:

vbf said...

Har du overgivit oss trogna bloggare totalt?????