Monday, May 17, 2010

Upp, upp, upp...

Efter en ganska så mental, känslomässig och stessig övergång från vinter till vår, så har jag känt hur mitt humör har tagit en stadig uppgång sedan flytten...Att jag dessutom har haft en del välbehövligt medflyt har hjälp mycket, men jag har också kämpat för det.

Livet käns just nu underbart och denna känslan ska jag hålla fast hårt vid...Jag känner oerhörd tacksamhet för allt fint i mitt liv, och jag känner oerhörd tacksamhet för att jag är jag...
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte anser mig själv vara värdig allt det braiga i mitt liv just nu, för jag har kämpat!...och jag är stolt över resultatet!
Man behöver medflyt för att få motivatin att nå högre i livet oavsett vad man har för mål...

Nu ska jag fortsätta att njuta av våren...och av den sommar som vi har att vänta...

I samband med våran flytt, satte en ny era fart i vårat liv =)...härligt att få en så possitiv start i nya hemmet


Våran trädgård och vårat nya hem, käns som en obekymmrad plats och familjen älskar den!

2 comments:

sandra said...

åååå va skönt.. kanske kan ta en dejt och få komma och kolla in ert nya hem i nästa vecka? denna vecka har jag så mycket att göra...kul att du/ni mår och har de bra...=) kramkram

Linda said...

Hej! Ja, det är klart vi ska ses snart. Ni får gärna komma hit en dag. Jag kan skicka ett sms imorgon så kan vi väl bestämma en dag =)...