Monday, May 24, 2010

Ibland vill han bara bli lämnad ifred...

Morgonbakning inför besök i eftermiddag!


Så fort Tor vaknade så verkade hela världen vara jobbig...Bara gråt och gnäll...men när jag lade honom i sin säng och gick ut i köket så blev det snart tyst, och när jag kom in igen så låg han där och bara kikade...
Tyvärr gjorde jag misstaget att ta med honom ut i köket och sätta honom i sin stol...åter gråt och gnäll...men nu sitter jag här vid laptopen, och en nöjd kille i köket ensam med sitt smörgåsrån ;-)...Jag antar att han ibland bara vill bli lämnad ifred...

Nu ska jag dock gå ut i köket och göra en bakning...för i eftermiddag väntar jag och Tor mysigt besök =)...

Godmorgon alla!

2 comments:

VBF said...

Jag må säga att konstigare ingredienser föe en o samma kaka har jag aldrig sett!!! hihi.
Vore skoj att de slutresultatet. =)

Linda said...

Bara vänta och se...ska just göra ett inlägg, MED RECEPT!