Tuesday, May 4, 2010

Städtime...

Jag och Tor inleder dagen med lite städning. Tor dammsugde i köket och vid kaminen...medans jag tog badrummet =)...Ett riktigt bra städteam ;-)...
Vi allihopa i familjen tycker att det är kul att hålla rent nu när vi har nytt och fint =)...

Egentligen hade vi planer på att få fint besök av Moa och Isa idag...men det har blivit flyttat till Torsdag, så jag och Tor tar en lugn dag idag med...skönt att han verkar vara kryare idag, då han ju har varit sjuk med hög feber i 3 dagar...hoppas bara inte febern kommer tillbaka frampå dagen. Vi ska väl våga oss ut på en prommis och lite lek i trädgården idag...Tor har som sagt varit sjuk, och inte varit ute på några dagar, så det är dags märker jag ;-)...

Ikväll ska jag jobba, och jag ser faktiskt fram emot det =)...

Bästa städhjälpen =)



2 comments:

Ida said...

Hihi va söt han är!! Dammsugaren är ett favvo objekt här hemma oxå =) Skönt att se att Tor har piggnat till,hoppas att febern är väck nu så vi kan få träffa er im!! ta hand om varann så länge nu!! Kram!!

Linda said...

Tyvärr så återkom febern. Vi får väl se hur natten verkar, men om vi inte kommer så skickar jag ett sms...annars ses vi där...som jag hoppas!