Friday, May 21, 2010

Lite om allt möjligt

Hej, hej!

Igår gjorde ju jag min första "riktiga" arbetsdag..., och den gick SÅ bra =)...
Jag var verkligen happy igårkväll när jag åkte hem och kände att jag har hamnat rätt...
Härlig känsla det där, när man känner att valen man gör i livet blir till det bästa =)...för det är ju faktiskt så att jag fick tacka nej till det sommarjobbet som jag hade blivit lovad...

Jag och Tor har varit inne i stan och handlat nu på förmiddagen, och på vägen hem tog vi vägen förbi Ms jobb för att hälsa på...sedan var det en trött Tor som somnade uppe i sitt rum så fort vi kom hem ;-)...
Han verkar trivas fint med att sova sin dagsnap där uppe...Dax att flytta upp honom även på nätterna nu i helgen kanske?...

Ikväll ska M ut med ett kompisgäng och det betyder att det blir jag och Tor som spenderar hela denna dagen och kvällen tillsammans.
Min mamma kommer väl förbi på litet besök efter sitt jobb, så det ser vi fram emot...Hoppas att det inte blir något regn idag, för jag önskar att vi kan gå en prommis när mamma kommer för att visa henne runt i våra nya promenadmiljöer...Jag älskar dem...särskillt nu också när det är så vakert här ute på landet =)...
Dessutom köpte jag årets första liter med färska jordgubbar som de sålde utanför mataffären idag, så det blir väl till att fika på dem i eftermiddag =)...

No comments: