Saturday, May 15, 2010

Barnfria...

...Tor följde med sin farmor till stan tidigt i förmiddags och har spenderat dagen med henne...och gör fortfarande.

Jag och M sitter just nu på våran veranda..., i våra nya trädgårdsmöbler och njuter av kaffe och Ballerina (Kladdkaka)...Jag till och med njuter av att höra en geting surra, fast jag egentilgen hatar dem...men nu lägtar jag efter Tor, och han borde komma närsom helst nu =)...

I förmiddags regnade det väldigt, men eftersom jag och M var ensamma passade vi på att trotsa regnet och ta en powerwalk i 5km spåret...Det var härligt...och efter dusch åkte vi in till stan för att spana =)...

Nu kommer Tor så vi ska passa på att leka lite ute i trädgården nu när solen har valt att titta fram...

Jag vill avsluta detta inlägget med att bara tacka för allt fint i mitt liv...
Jag är så tacksam för vad som är Nu!
PoK/ Trasdockan

No comments: