Wednesday, May 26, 2010

High on life!

Jag tror faktiskt på riktigt att jag är lite hög på livet just nu.
Allt käns så bra och så härligt, så jag kan inte beskriva det på något annat sätt!

Jag är hemkommen från en lång arbetsdag, har just sattit igång en tvätt och ska damsuga av nedervåning lite innan Tor kommer hem från sin farmor.

Efter som M är på kurs i Stockholm tills på fredagkväll, (just de dagar som jag jobbar långa dagar), så har jag fått lösa barnvaktsituationen på olika sätt var dag...
Jag är verkligen tacksam för att vi har ett så bra socialt och hjälpsamt nätverk omkring oss...utan dem hade jag/ vi inte klarat oss tror jag.
Jag har dessutom hört rytas om att Tor har fått med sig farmor till Torget idag...och dessutom lyckats få inskaffat sig ett par sandaler. TACK!

Jag var bara tvungen att ta lite bilder på våran underbara trädgård som det ser ut just i detta nu...älskar denna årstiden!








3 comments:

Elin said...

Vilken härlig trädgård, ser jättemysig ut! Hoppas ni får tillfälle att utnyttja den riktigt ordentligt nu i sommar :) kram!

Linda said...

Åh, va vackert ni bor. Stor härlig trädgård och mysigt hus. Hoppas ni trivs. /Linda

Linda said...

Tack ska ni ha tjejer! Vi trivs jättebra, och är mer än gärna ute i trädgården så fort tillfälle ges =)...Hoppas att ni också trivs i era nya hem =)...