Sunday, May 2, 2010

God afton!

Igår IKEA, och idag jobb...Helgerna förblir lite av blogg-slarvar-dagar ;-)...

Vi har iaf haft en otroligt härlig helg, som startade med en hastig och trevlig inbjudan till Ida, Christer och Wallentin på middag i fredagskväll, så Valborg firades i goda vänners sällskap =)

Valborgsredo!

Killarna firade valborg på lekmattan
...och för oss vuxna passade soffan =)...

Igår åkte jag och M, till IKEA...Tor fick vara hos sin mormor...Nu skulle nya hemmet piffas =)...
Med fler rum och större ytor behövdes mer möbler, och Tor skulle ha ett helt rum...
Jag och M njöt av egentid på Ikea, sedan lunch ute på restaurang, och lite klädshopping till vår son =)...


Jag och M på väg till IKEA och Jönköping!


Idag har jag jobbat, och eftersom Tor har gått och blivit lite sjuk...igen...så har far och son grejat här hemma och tagit det lugna gatan...Det behövdes nog...
Det är Tors tänder som är problemet även denna gång...*stackare*
När jag kom hem så väntades besök av min pappa och hans sambo...De kom för att titta in i vårat nya hem...Det börjar ju så smått att ta form,. vilket käns oerhört skönt =)...

En sjuk Tor i ny t-shirt som han fått av farmor, och nya skor som han fick av mig igår =)
Nyvaken och lite febrig i morfars knä...

Dammsuga är Tors "thing"...Han fullkommligt älskar att dammsuga...
Tack för att jag är jag, och får ha ett så underbart liv!
Jag hoppas att Ni också har haft en härligt helg med mycket kärlek, mys och nöje!
PoK/ Trasdockan

No comments: