Tuesday, December 21, 2010

Up Early!

Godmorgon bloggen!
Visst är det konstigt att när man ser fram emot något så är det ju mycket lättare att gå upp på morgonen och många saker käns så mycket skojjigare ;-)...Just nu är det ju Fredag och julafton som jag verkligen ser fram emot, dessutom spinning ikväll, och med det också målgång i spinningtävlingen "Poängjakten", där det ju verkar som jag och min lagkompis Pia blir bland de 6 andra förstapristagarna! Vi är nämligen 3 lag som ligger i toppen...Wohoo!...och imorgon ska jag Zumba med Jessica!...Mycket skojjigheter händer denna veckan...
SÅ när jag vaknade av att Tor ropade på mig uppifrån sin säng, så var det inga problem alls att blanda vällingen och gå upp för att hämta honom...Nu ser vi på Tv och ska fixa iordning för Tor ska ju vara på Dagis idag =)...

1 comment:

patricia said...

God morgon gumman! Självklart får du låna bilderna =)