Tuesday, December 21, 2010

Ett hårt inlägg...

Okej...Jag brukar offtast välja att lägga energi på, och prioritera positiva personer och saker som händer i mitt liv, och jag känner mig oftast positiv och glad själv...men nu kommer ett lite hårt inlägg här på bloggen, bara för att få ventilera och slippa lägga mer energi på en lite negativ och tråkig grej som har inkräcktat i mitt liv den senaste tiden.

För några veckor sedan uttryckte jag här på bloggen att jag var besviken och förvånad...och dessutom att människor är duktiga på att sprida energier till varandra...ibland tyvärr ganska otrevliga energier.

Alla har vi våra dagar där de mesta käns hopplöst och lite tråkigt, men för det mesta så hoppas jag att de flesta har bra dagar som man ser fram emot och VILL upptäcka.
En person som inte har så många "gladdagar", sprider tyvärr också en ganska så negativ energi omkring sig...ibland utan att ens veta om det...men ibland också med mening för att få andra personer att må sämre...(för att helt enkelt få ner "glada personer", så samma sura nivå som de själva befinner sig på...) De flesta vet vilka dessa personer är.

De senaste veckorna kan jag erkänna att jag tyvärr har blivit lite utsatt av just 1-2 sådanahär negativa personer...
Synd bara för dem att jag råkar veta att bästa sättet att knäcka en surfi**a, är att själv vara lika trevlig och glad som jag alltid är...och ignorera vad de egentligen vill att jag besvarar på samma låga nivå.
Jag har fått en del reaktioner från andra, (egentligen helt oberörda personer), som har skickat både mail och pratat med mig face2face...efter att ha läst det som stod på ett forum här i cyberspace...Dessa reaktioner har bara varit stöttande för mig...så alltså tyder det på att jag faktiskt inte förtjänar att ta emot den sk*ten som stod...
Och enda sättet att faktiskt få mig att prata i och om detta, skulle vara där endast de inblandade satt i samma rum och fick säga sin mening var och en för sig...som vuxna männiksor
Men på ett officielt internetforum...där valde jag att inte ens kommentera på deras fula sätt att egentligen bara visa alla andra vad de är för ruttna människor...
Och nu i efterhand kan jag säga att de går med svansen mellan benen, och bokstavligen, vågar inte titta mig i ögonen...

Sedan har det även hänt en del saker nu i veckorna sedan, som jag bara ignorerar...För jag vet...och dom vet...
Jag är en person som inte knäcks genom negativitet, och dålig energi...
Jag är personen som tittar mållöst på med "pitty" i mina ögon, medans negativitet, frustartion över att inte komma åt, och dåliga energier äter upp och lämnar ruttenhet åt den som förtjänar det...

Här är en låt som jag känner relaterar till mina känslor kring just detta som har hänt
Liberty Walk med Miley Cyrus!

2 comments:

annett said...

bra. stå upp mot idioterna,de förlorar oftast själva, på att vara korkade.Du är en tjej med ryggrad

Linda said...

Tack Svärmor!