Wednesday, December 15, 2010

Kommer inte på någon rubrik

Denna bild har jag kopierat från en annan blogg.
Jag tycker den har ett bra och faktiskt ganska vackert budskap...,
så jag ville dela med mig av det, även här på min blogg =)


Härligt med tid för mig själv!
I och med att mina spinningpass ligger på nya tider i veckan nu från och med i måndags, så har jag ändrat om lite i Tors dagistider.
Han går fortfarande 15 timmar i veckan, för mer behövs ju inte, men både igår och idag så har jag flera timmar på mig att göra precis vad jag vill...eller inte göra någonting alls ;-)...



Igår när jag hade lämnat Tor så åkte jag till badhuset och simmade 1 timme nonstop...80 längder á 25 meter= 2 km...Det tog exakt 1 och kändes fabulous efteråt=)...
På vägen hem från badhuset hade jag fortfarande några timmar kvar, så jag svängde in till min farfar och hälsade på honom i 1,5 timme...Det kändes som vanligt bra att träffa honom.



Nu har jag lämnat Tor på dagis, och jag ska faktiskt ta mig en prommis, (det hör ju lite till ovanligheten, nu för tiden ;-)...och när jag kommer hem igen kanske jag bara sätter mig och läser i min bok "Champanjeflickan"...
Lap Topen och internet är hur som helst ett beroende som jag måste begränsa i mitt användande...

No comments: