Friday, December 17, 2010

Friday!, WE LOVE!

It might be friday...but the pics are from yesterday!

FABULOUS Friday!
...och inte vilken fredag som helst...1 vecka kvar till JULAFTON!...
Jag älskar Julafton, julklappar, julmat och sällskapet...
Jag vet att många inte delar den uppfattningen med mig, och jag är väl medveten om att många sitter faktiskt ensamma på julafton, utan varken julklapp, julmat, eller sällskap...och till dem ägnar jag verkligen en tanke...men jag är inte beredd att "dra ner på" på min familjs julfirande och julkänslor, av den anledningen...jag vill att min son ska växa upp med minst lika lyckliga julminnen som jag själv har haft turen att växa upp med...och jag är tacksam att jag kan ge honom det...
Eftersom julshcemat på Korpen satte ingång denna veckan så betyder det att jag officiellt tog över fredagslunchpasset från och med idag...9 stycken kom det!, och jag kände att jag var lite ovan vid så "många" besökare...för jag blev faktikst lite nervös och blyg...men det märkte inte besökarna...det kan jag lova ;-) Det kändes jätteskoj, och jag hoppas att jag kommer fortsätta att få många glada besökare på mina pass...nu när jag har fått lite bättre spinningtider för mina pass =)...
Tor vill sitta likadant som pappa...
Han har verkligen börjat ta efter många rörelser och beteende efter främst mig och M ;-)...dock kanske inte bara bra saker =S...

No comments: