Tuesday, December 28, 2010

Im so proud!

Oh, jag måste bara få lov att skryta lite om min nya stolthet!
Ja, jag är så oerhört glad och stolt över mina sprillans nya och första riktiga spinningskor...Shimano spinningskor!
Jag hade önskat min presentkort på Intersport för att kunna köpa dessa!...och igår var jag och M framme på stan medans Tor var hos sin farmor, och då passade jag på att äntligen slå tilll ;-)...
Jag är så glad!
Givetvis invigde jag dem igår på mitt spinningpass, även om jag inte hade hunnit skruva dit clipsen ännu ;-)...
Mina snygga SHIMANO spinningskor!
Under foten sitter ett "Clips", så man kan sätta fast foten ordentligt i pedalen.
Clipsen är inget måste, utan, vill man ha clips får man köpa till och skruva dit själv, vilket jag ägnade mig åt igårkväll ;-)

No comments: