Friday, December 10, 2010

Rekord och nya naglar

Hej bloggen!
Vinterns vackraste dag hittills i år?...Jag skulle tro det ;-)...
...och jag startade morgonen med nytt personligt rekord på löpbandet...(eftersom ingen kom till spinningen idag =(...)

Efter träning och solning på Korpen, åkte jag hem och fixade mina naglar =)...Jag vill så gärna känna mig fin ikväll...även om jag vet att jag inte får ha dem i jobbet...men jag har gjort dem korta ;-)...

Tor har givetvis varit på dagis idag...I veckan har de tränat inför luciatåget som de ska ha utomhus tidigt på måndagmogron...Jag längtar så tills dess, och jag och M har bjudit med både farmor och mormor också ;-)...
Nu sover han dock...fortfarande!...men det kan han behöva för ikväll ska han åka till farfmor och farfar där han ska äta smörgåstårta och få sova över =)...
Som sagt, M ska ha pokerkväll har med x antal grabbar och jag ska ut på julfest med Korpengänget =D...



Nytt personligt rekord på löpbandet!
5 km på 25 min 33 sek...Wohoo!

5 comments:

Linnéa said...

Hej vännen! Hur ser din jul ut? Min lär bli ganska kort och intensiv, tyvärr. Ses snart, äntligen! Kram

vbf said...

Hon springer nog ifrån den så fort hon kan........=S
Puss till båda. x

Linda said...

Linnéa; Jag jobbar juldagen och annandagen...men när kommer du till Lisch?...och hur länge stannar du?...Got a xmasgift 4 u! =D

Linnéa said...

Jag kommer ner antingen den 20 eller 21... Vad sägs om att ses den 22? Jag åker nog upp igen den 27, du jobbar juldagen och annandagen så det kanske är enda kvällen jag kan? Iiiih, so exciting!!! Jag kanske har med mig något till dig med.... :) Och massa flaskor såklart!

Linda said...

Den 22e It is!...Då dricker vi vin och lagar någon god mat som jag köper ingredienser till! Ska bli så skoj att träffa dig!...KRAM!