Tuesday, December 28, 2010

Time to update...


Mer regel än undantag nu för tiden är ju att min dåliga uppdatering här på bloggen...Men så är det.

Hoppas att Ni hade en GOD JUL...Det hade vi! Jag älskar julen och jag tycker alltdi att det är lika tråkigt varje gång den är förbi...I år gick den extra fort eftersom jag jobbade både juldagen och annandagen ;-)

I alla fall så fick jag, Tor och Marcus massa fina julklappar, och jag blir lika glad varje gång jag ser dem, eller tänker på dem...så lyckan över dem är definitivt inte förbi ännu, även om själva julen är det.

Här kommer en mycket kortfattad julafton i bilder:

Tor var överlycklig för han fick börja dagen med ett bad hemma hos morfar efter frukost...

...sedan blev det julklappsutdelning!...


Julbord, Kalleanka och julklappsutelning skedde hos farmor och farfar...
...och Tor fick träffa tomten, som han faktiskt verkade hatera bra =)

...och hemma hos mormor fick vi lite mat, där med ;-)...innan vi öppnade mer julklappar!...

Det var en trött kille som jag och M hade med oss hem...men en hel del klappar kvar att öppna, och Tor lyckades på något vishitta lite extra energi innan han hade firat färdigt ;-)...

No comments: