Tuesday, December 21, 2010

Im a winner!

Jag och Pia.
2 glada vinnare!

Wohoo! Då våra årets spinningtävling avklarad, och detta skedde i samband med årets julklappspinning...och precis som förra året var jag med bland vinnarna. Jag och Pia har varit ett lag i höst och kämpat oss till 6 poäng varje vacka...och idag tog vi vårat 66e poäng...alltså har vi kämpat i 11 veckor och hela tiden, såklart, legat i toppen ;-)


Jag måste bara få säga dessutom att mina vänner på gymmet är underbara.


Instruktören Jocke tog rollen som tomte på största allvar =)
Mitt förstapris;
Presentkort 300:- i Shoppen på Korpen, Korpenmössa och Chokladask

Alla som var med på Julklappsspinningen fick; en Gainomax, En vattenflaska och en trisslott...
dessutom hade några turen att vinna någon julklapp från butiker som hade sponstrat oss runt om från stan =)...

3 comments:

Moa said...

Ja viste att du skulle vinna! GRATTIS! =)

Linda said...

Tack!...Känns bra att vara segrare för andra året i rad =)...Nästa år få du allt ta och vara med ;-)

annett said...

grattis.Det finns ingen som rår på dig