Thursday, December 9, 2010

Happy day!

Jisses vilken härlig dag vi har idag...Vädret är underbart, och i förmiddags ringde svärmor när hon slutade tidigare från jobbet och frågade om hon kunde komma med lite fika och dricka kaffe hos oss...."Javisst", sa vi! Det var så mysigt!
Nu har jag och Tor dammtorkat, dammsugit och skurat här hemma. Imorgon ska M nämligen ha Pokerkväll här hemma, och jag ska ju på julfest med Korpengänget...vi får väl se hur det blir..."När inte katten är hemma...." ;-)
Tor sover nu, och om ca 1 timma kommer finaste Heléne hit och fikar med oss. Heléne och jag jobbade tillsammans på mitt förra jobb och vi blev riktigt goda vänner, synd bara att vi inte har träffats sedan dess...men idag så =D...
Ikväll bär det av för mig in till stan, där julbord med jobbet står på schemat =)...Ska bli skojjsigt!
Happy day!
PoK/ Trasdockan
Nyduschad!
Tack för fikat farmor!


No comments: