Wednesday, December 8, 2010

Bad update...

Ne, fy, det är verkligen dåligt av mig att uppdatera såhär sällan...dagarna bara passerar och i slutet på varje dag så tänker jag..."Imorgon ska jag väl hinna med att skriva ett inlägg...", and so on...Jag har egentligen inga ursäkter, bara andra prioriteringar antar jag =S...

Förra veckan var hur som helt high life som valigt...eftersom det visade sig att Tor bara var lite sjukis just på tisdagen, och sedan frik igen...(det vart tänderna som gav obehag nu igen)...
Däremot gick jag och blev förkyld, så jag har faktisk tränat första gången idag...och senast innan dess var i fredags...kände att jag verkligen skulle lyssna på kroppen denna gånge, för senast jag var förkyld, (för några veckor sedan), så ignorerade jag yrsel och bihåleinflammatin totalt och körde ändå på med träningen...(en träningsmissbrukares baksida), och antagligen är det därför som jag blev förkyld nu förra veckan igan...Men nu är jag frisk och har inte mått dåligt sedan söndagkväll, så idag var det dax för mitt spinningpass, och eftersom jag inte fick nog då...så har jag varit iväg även ikväll och kört ett till ;-)...*Happy*

Nog för att träning har legat på hyllan över helgen och början av denna veckan, men alla andra aktivitetr har varit igång. I torsdag skickade jag och Tor sms till Patricia, så vi fick till en förmiddagsdate med både lite shopping och fikastund, det var härligt att träffa våra fina vänner!

I fredagseftermiddag åkte jag och Tor en sväng för att hälsa på min farfar som har fått flytta från sjukhuset. Det kändes så bra att träffa honom...vill liksom bara krama honom hela tiden!...

Julklappsshoppingen har även kommit igång här i den röda villan...men som varje år innan, blir det några klappar som får vänta till sista veckan ;-)...Det hör ju till att trängas i juletid ;-)

Det var hur som helst lite update om förra veckan =)...

Fika i goda vänners sällskap!

No comments: