Thursday, September 25, 2014

Vi jobbar med siffror...

Idag har vi varit på gymnastik för Tor.
Mys!, han tycker det är så kul att gå på gymnastik :-)
Det glädjer mig.

Eftersom gymnastiken hålls i gymnastiksalen på den skolan där min mamma jobbar, så passade vi på hälsa på henne, i hennes klassrum.

Tor, som sedan en tid, har börjat intressera sig väldigt för just bokstäver och siffror, fick material med dig hem...
...och nu är vi i full gång ;-)...
Tor förbereds inför skolan..., och jag förbereds för läxläsning ;-)...

Så med "halv åtta hos mig" på tven i bakgrunden, i väntan på "Böda Camping" på tv, så jobbar vi med siffror ikväll ;-)...


Vi jobbar med siffror!


Kvalitetstid när den är som bäst <3

Ha en härlig kväll bloggisar.
PoK/ Trasdockan 

2 comments:

Lena Askerlund said...

Härligt! Ska fixa lite enklare bokstavshäfte till honom också! Roligt att han är så intresserad!

Linda said...

Ja, han somnade med de små sifferkorten i sängen igår!
Jag fick inte ta dem ifrån honom! :-P
Haha!