Sunday, September 21, 2014

3rd place!

Jag fick en 3e placering på Norway Open idag!

Det här käns så stort för mig!
Den största tävlingen jag deltagit i och jag tar mig till pall-placering!
(utav startfältets 23 tjejer!)

Stort TACK till min familj och mina vänner som tror på mig och stöttar mig, med allt vad det innebär!
Ett extra stort tack till min goding för ALLT han gör för mig under både diet, och tävlingstillfällena.
Im blessed with these special people In My life! <3

Jag är helt överväldigad av känslor just nu!
Jag är så fantastiskt lycklig!

2 comments:

Lena Askerlund said...

Tack till dig med gumman för att du delar med dig av ditt liv! Det är spännande, igenkännande, faschinerande, rörande att få följa dig i ditt kämpande, framgång, vardagslunk och allt vad livet erbjuder. Jag är så stolt över dig och den människa du blivit och är! Stort lycka till med ditt fortsatta liv. KRAM!
/mamma

Linda said...

Tack mamma.
Jag kunde inte gjort det utan din och mina vänners hjälp och stöttning.
Jag är stolt över den jag är idag.
Jag har lärt mig att allt är möjligt, något som jag tar med mig även i framtiden.
Tack för du finns!