Tuesday, September 16, 2014

Goodmorning 3 days out!

Godmorgon bloggisar!
Det är 3 dagar kvar nu till stagetime :-D

Jag har ätit frukost här hemma och chillar i soffan.
Ska såklart avklara ett gym-och-cardio-pass sedan.

Det är nu som många atleter är i full gång, eller börjar med sin "vätsketömmning".
Den biten av förberedelse avstår jag från.

Jag har aldrig gjort någon tömning, jag har inte behövt, och heller inte känt mig intresserad av det.
Jag tycker personligen att det är att överdriva en aning när det gäller just "bikinifitness", (däremot de andra klasserna förstår jag).

För mig är det min sanna dagsform jag vill bli bedömd för. 
Precis som jag är.
Utan trix och fix.
Därför äter och dricker jag exakt samma som under hela dieten, även dagarna innan tävling och på tävlingsdagen äter jag hotellfrulle ;-)
Ingen vätskepyramid, inget indraget salt från maten, ingen självtortyr sista dagarna ;-)...
Jag bara njuter nu...




No comments: