Thursday, September 11, 2014

Tävlingsförberedelserna är i full gång

Hej bloggisar.
Hoppas att er dag varit bra, nu är denna dagen snart slut ;-)

Vill bara passa på att uppdatera er lite angående förberedelserna som nu, (mindre än tio dagar kvar till tävling), är i full gång.

Idag körde jag näst sista benpasset på STC, följt av mage och löpning.
Därefter hade jag och Pamela bestämt mysig vänskapsdate med kaffe, prat och dessutom var hon snäll och fixade till mina slitna hårtoppar.


Jag har jobbat ikväll, och Tor har haft mysig eftermiddag tillsammans med sin mormor <3, jag är så tacksam för all hjälp jag får av nära och kära i mitt och Tors Busy life.

I övrigt så är tävlingsförberedelserna igång, sedan flera veckor tillbaka med jämna kroppsskrubbningar, fotvård, vitare tänder etc ;-)...
Det är så spännande och mysigt att få fixa med alla dessa sista förberedelser, och nästa vecka väntas färgning av hår, nagelfix och sista "lättare" träningsveckan ;-)...*cozy exitment*
Älskar känslan!

Nätterna såhär sista tiden blir lite si och så.
En kropp som är i "extremform" med hunger, högförbränning och allt vad det innebär, ett huvud med många tankar och förväntningar, gör att hela mitt väsen är på helspänn dygnet runt.
Därav halkar sömnen efter en del.
Jag lever på förväntan, lycka och stoltheten att än en gång kunna säga att jag befinner mig i en av mitt livs bästa former ;-)...

Det dags för motherRagdoll att gå till sängs nu.
Jobb hela veckan ut innan jag chillar av en aning på jobbfronten och vandrar djupare in i min lilla tävlingsbubbla.

PoK/ Trasdockan


No comments: