Friday, September 12, 2014

Peak-week is coming up!

Hej bloggisar.
Tänk va!...bara 1 vecka kvar till avfärd mot Norge och registrering! :-D
It's all so close now, peak-week is coming up och känner mig så glad och taggad! :-)

Morgonformen, 7 days out ;-)


Förmiddagen har tillbringats på gymmEN...
Först drog jag till Korpen och övade posering.
Min korpenkollega Mats hjälpe mig att filma också.
Kan nog tycka att poseringen sitter som den ska ;-)...

Sedan vidare till STC för ett axel och bicepspass, följt av mage och löpning.
Nu är det verkligen balans som gäller!
Jag känner själv att jag jättenöjd med nuvarande form och vikt, och hoppas kunna hålla den sista veckan nu.
Axlar och biccar på gymmet idag <3


Nu ska jag fixa mig lite här hemma, äta, och sedan fara till jobbet.
Tors pappa var här i förmiddags och hämtade honom, då det är stängningsdag på dagis, och M hade tagit ledigt från sitt jobb.

Hoppas att Ni har en Fabulous Friday!
PoK/ Trasdockan 

No comments: