Wednesday, September 17, 2014

Steel Nutrition Hoodie

Godkväll bloggisar.
Tar en paus i mitt nagelfixande här hemma i köket och slänger in ett inlägg ;-)

Jag och Tor har verkligen haft en mysig eftermiddag.
Vi åkte som nämt tidigare, till våra vänner i Trollhättan.


Kaffe, matlådor, lek, prat och mys stod på agendan.



Det var en trött kille som somnade till "Idol" i soffan väl hemma.

Fick ju äntligen min fina hoodie från min sponsor idag också.
Steel Nutrition!
Made of steel

Tack Steel Nutrition!
Angel if steel


Ikväll har jag dessutom pratat i telefon med min bästa vän, Beby.
Det är inte bara jag som har en stor dag framför mig.
Jag är stolt att säga lycka till, till min vän, som imorgon håller i sen stor fest på Post Hotel i GBG.
Han har arbetat med dessa förberedelser i ca 1 år, och imorgon hålls galan för välgörenheten "Stong as A Rhino", dit svenska kändiseliten vallfärdar :-)...
Good job My friend, you are the best!
Good luck!

Tack för ännu en härlig dag i mitt liv.

Ska fixa färdigt mina naglar nu innan jag ska sova.
PoK/ Trasdockan 

No comments: